STING Proiektuaren ikastaroaren deialdia

STING
STING proiektua: Zientzia-irakasleei genero-berdintasunean trebatzen laguntzeko metodologia.

NORI ZUZENDUA

Lehen Hezkuntzako azken zikloko eta DBH eta Batxilergoko zientzia-irakasleei. Ikastetxe bakoitzetik gutxienez bi irakasle edo irakasle bat eta zuzendari/ikasketaburu/arlo-koordinatzaile bat etortzea gomendatzen da.

 ANTOLATZAILEAK

Elhuyar Fundazioa eta Eibarko Berritzegunea

TOKIA: Eibarko Berritzegunea (J. A. Iturriotz, 5, 20.600 Eibar)

DATA: 2016ko urtarrilaren 26a (asteartea)

ORDUTEGIA: 09:30etik 16:30era

 MATRIKULAZIOA

Web-orri honetan: http://g03.berritzeguneak.net/es/actividades_detalle.php?curso=2015-2016&asesoria=todos&ildo=todos&titulo=&codigo=1570G03C18

 Matrikula egiteko azken eguna: urtarrilaren 19a, edo plaza-kopurua bete arte (gehienez, 26 lagun).

XEDEA

Zientzia-, teknologia- eta matematika-irakasleek neskei eta mutilei ematen dieten irakaskuntza erakargarriagoa nola egin hausnartzea eta horretaz trebakuntza eskaintzea.

Elhuyar Fundazioa gidari duen Europako STING proiektuak antolatzen du ekimena, hiru zientzia-museo eta lau unibertsitaterekin elkarlanean (ikusi informazio gehiago hemen: http://stingeuproject.com/) 

Irakasleak trebatzeko programa berritzaile bat sortzea da xedea, nazioarteko irakasle eta ikastetxe, irakasleen trebatzaile, zientzia-zentro, unibertsitate eta beste hezkuntza-eragile batzuekiko lankidetzan, aipatutako ikasgaien irakaskuntzan genero-ikuspegia txertatzeko jardunbide egokiak irakatsiz.

HELBURUA

  • Zientzia, teknologia eta matematikaren irakaskuntza hobetzea, irakasleak genero-ikuspegiaren garrantziaz kontzientziatuz.
  • Aipatutako ikasgaien irakaskuntzan genero-ikuspegia txertatzeko jardunbide egokiak zabaltzea.

EDUKIAK

  • Nola motibatu eta inspiratu neskak eta mutilak.
  • Gogoeta generoari buruzko aurreiritziez, estereotipoez eta hainbat alorretan duten eraginaz: norberarengan, irakaskuntzaren antolaketan eta gizartean.
  • Zientzia, teknologia eta matematikaren irakaskuntzaren alderdi pedagogikoei buruzko zertzelada batzuk.
  • Genero-ikuspegiaren ezagutza eta jatorria.
  • Ondorioak eta amaierako gogoetak.

METODOLOGIA

Tailer-formatua izango du trebakuntzak, eta jarduera gehienak talde txikitan egingo dira; bestalde, hausnarketarako eta iritzi-trukaketarako denbora hartuko da. Lehentasuna alde praktikoari emango zaio.

Acerca de Elvira González

Asesora de Ciencias de la Naturaleza en el Berritzegune Central de Bilbao.
Esta entrada fue publicada en Eventos y etiquetada , , , , , , . Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s